Amíg Isti szerelte a gépet addig én kertrendeztem miszerint kivágtam pár apró cserjét ami megnehezítette a közlekedést és lepucoltam a nádakat ami a szkif-garázs tetejére volt hányva ellehtetlenítve a bejutást. Miután a warnyú alapjáraton pöffögöt elkezdtük kibontani a szkif-et. A garázsban (ami kb 1.5m "magas") a szkif elé be volt téve még két wartburg motor, két zölcséges tálcányi alkatrész, pótkerekek - amiket elrejtettünk a warti hátuljában -, festőállvány, deszkák (kb 1 köbméter) és az egész tele volt nőve polygonum-al. Kipakoltunk majd kihúztuk az utánfutót és így kb 15 év állás után egy szinte gyári állapotú járgányt láttam viszont. Ledöbbentem. kicsit lesöpörtük, kicsit kinyitottuk (de hely hiányában nem teljesen) és a belseje is egész épnek tűnik. Egyik következő hétvégén ha ilyen jó idő lesz akkor fel kell állítani és alaposan lemosni, kiszárítani és teljesen faszás lesz. Ezután már "csak" vagy egy vonóhorgot kell a ford-ra szerelni (+re-vizsgáztatni) vagy majd a kisasszonnyal menni balatonra. Eközben felhívott Palpi, hogy megy megnézni az új star-trek filmet és castlakozom-e hozzá. Kis törpölődés után úgy döntöttem, hogy megyek. Úgyhogy gyors zuhany után mentem a campiba. A film is jó volt bár néha jókat röhögtünk a magyar fordításon meg pár marhaságon a filmben, de összességében nagyon jó volt. Rengeteg élmény ez egy napra :) zseniális volt.

Vagy ahogy Pyry mondaná:
VálaszTörléshttp://saltlakecity.blog.hu/2009/05/10/majus_9_a_birtok
Halli,
VálaszTörlésez a te régi wartyogód? :)))) Hihetetlen!!! :))) Most mennem kell, mert itt bagzik egy macska.
Manó :)
Ezt most nem értem... mármint, hogy lett belőlem Elizabet... És milyen profilt kell akkor most kijelölni, hogy bekerüljenek a megjegyzéseim?
VálaszTörlésKöszi a gyorstalpalót. :)))
MANÓ, MANÓ, NEM MÁS!!! :)
Hi Tes!
VálaszTörlésSzép emlékek 8)
Csak hogy mást ne mondjak: Verseny a budafoki úton egy 4 fős Skoda ellen 8)))
Ruben