hétfő, augusztus 25, 2008

Orvosi nap

Jeah. Volt ma minden. Még szombaton az utolsó napos napon a balaton mellett ettem egy pár fánkot ami olyan szinten megfeküdte a gyomrom (valszeg az, mert másra nem tudom fogni), hogy még mindíg fáj a hasam tőle. Szóval mára ütemeztem össze a nyaki és hasi ultrahangot, a labort és az EKG-t.
Kezdődött azzal, hogy a pontos indulásnak betett egy "azthittem, hogy csak egy puki lesz" (szerencsére még idejében kiugrottam a ruhámból), ígyhát máris csúszott egy 10 perc a rendszerbe. 8:30-ra "írtam elő magamnak" a laborban való megjelenést (valszeg azért mert amikor ezt felírtam akkor tudtam, hogy kilencig van vérvétel), 9:30-ra a Tisztelt kardiológia kérem a beteg EKG vizsgálatát, aztán délután 16:30-ra lett ultrahang időpontom. Odaértem a fehérvári 12-be, tétlenkedek, emrt sokan vannak az ügyfélszolgálaton, egy biztonsági arc segített, hogy bár a laborba nem kell sorszám, de mivel 9:12-van, nem biztos, hogy fogadnak. Szerencsére mgé "befértem", de megkaptam a letolást a laborosoktól :)
Levették a véreket, leadtam a vasszermant, aztán kimentem az irányító pulthoz, hogy kérjek sorszámot. Erre a hölgy kiadja a 16:30-as időpontot. Mondom nemjó, kérném a most 9:30-ast (ez 9:32-kor). Mondja, hogy nem látja a gépben, de a kardiologia biztos "könyvben vezeti magának az időpontot, menyjek oda". Odamegyek ahol a kardiologia, várok, kb 10 perc, kijön a hölgy, hogy mivan. Mondom elnézést a késésért, de 9:30-ra kellettvolna blabla. aszongya "9:30? az lehetetlen, de utánanézek", és bement a beutalómmal. kb 10 perc megint mire kijön, és közli, hogy "jahogy, ez EKG". Bassza, butavagyok, oké. Elmentem az EKG-sokhoz, mire kijött a nővérke akkor már kb 10:10 volt, mondta, hogy ez nagy gáz, meghogy nem tudja, hogy miért nem kaphatok sorszámot, de valahova megpróbál besuvasztani, ha tud, és bemegy a kuckójába. Énmeg ott ülök, és kb 20 percig ettem a kefét. Már lemondtam arról, hogy kajoljak (ugyanis az egyetlen időpont amikor ma ehettem az az "EKG után, de 10:30 előtt" időtartamban volt, mivel a délutáni UH előtt 6 órával már nem szabadott enni. Aztán felgyorsultak az események. Mikor már majdnem feladtam, akkor kijött a nő, hogy gyorsan menyjek be, pikkpakk lezavarta az EKG-t, mondta, hogy nincs sok gond. Ez olyan megnyugtató volt :D naszóval nincs ezzelse gond. Aztán még hazajöttem kicsit hasmentem, aztán vissza 16:30-ra, megvolt az UH. ennyi. Egy hét és megjön a labor, aztán megyek a körzetihez a leletekkel.
Ez történt lellén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése