vasárnap, augusztus 10, 2008

Házasan

Mostanra szedtük össze magunkat :D
Megelőző este kis pánik volt, mert a hátam beállt, úgyhogy az Anditól kapott polifoam mentette meg a hátamat, mert azon aludtam, így ki tudta magát pihenni a derekam. Este még fel-fel riadtam mert a vihar csapkodta a függönyöket, szóval nem volt egyenletes az alvás. Reggel hatkor kelt Sigi, nyolcra ment fodrászhoz, én szerencsére tízig alhattam. Sigi még reggel esőben fátyollal a hajában szerelte a kisasszony ablaktörlőjét mert az meg bedöglött. Aztán összeszedtük a szükséges kiegészítőket, ruhákat és mentünk Ibiékhez.
Ibi már ebéddel várt, sminkelt, öltöztetett, a kismackóm gyönyörű lett, aztán mentünk Jenővel együtt a parkba fotózkodni. Akkor épp beborult, úgyhogy egy kis művészkedés is volt a lépcsőházban, majd mikor jobbá fordult az idő megvolt a parkos fotózás. Utána mentünk a szertartásra ahol nagy kapkodásba kezdtem, mert szerencsére sokan jöttek de szinte senki nem ismert senkit, így feladatomnak éreztem, hogy mindenkivel foglalkozzak kicsit :D
Aztán pár pillanat és már indultunk is be, Dia énekelt, mi próbáltunk minél lassabban menni, hogy a rengeteg fotós rengeteg képet tudjon csinálni :D tiszta paparazzi feeling :D volt szép beszéd, szülők meghatódása, rengeteg jókívánság :D jó, hogy video is készült, mert rengeteg dologra nem is emlékszem, mert pillanatok alatt lezajlott minden :D
Utána még beszélgettünk egy kicsit, majd a szűk családdal elmentünk a trófeába kajolni, hiszen most találkozott a két család először. A maximális ideig, éjfélig ottmaradtunk, rengeteget kajoltunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése