péntek, május 02, 2008

Gyúrunk vaze

Szerdán kimaradt a gyúrma, úgyhogy a mai semmiképp nem maradhatott ki :)
Egy félreértés végett kicsit előbb érkeztem mint Árpi, úgyhogy volt egy 30-45 perc előnyöm a futópadon :D Gyorsan vettem előtte egy fülest az mp3 lejátszómba, úgyhogy most zenére ment a futifuti.
Ami emlékezetes maradt :
"Prodigy - Mine Fields"-re lassan de nehéz fokozaton ellipszisgép eredményeként szerintem 190 körüli pulzus (legközelebb mérni fogom :D),
"Perplexer - Acid folk"-ra futás a futópadon (a számnak megfelelő bemelegítéssel az elején :D). Sajnos ezt csak rövid ideig ment, mert mintha meg-megcsúszna a futópad szíja és ilyenkor kiesek a ritmusból és ettől az amúgyis gyér légzésem méginkább kevés lesz ... nade majd rádolgozunk erre (is).
Volt még "Marusha - Deep" pörgés és "Flip da Scrip - Hands up" laza hegymenet, és a végére egy kis dühös gyaloglás a "Vad Fruttik - nekem senkim sincsen"-re.
Ezzel úgy negyed 11-re végeztem is (közben megérkezett Árpi is és őis ledolgozta a félóráját), aztán volt egykis mell, bicepsz, tricepsz, aztán szauna, és pont délben végeztünk is :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése