hétfő, december 03, 2007

Reakció

Amit küldtem neki sms-ben:
Szombati fenyegetőzésed miatt ma egyeztettem az ügyvéddel és a hátralévő 250e Ft-os tartozásodat törvényes úton fogom behajtani (+ kamatok és ügyvédi díj). Ettől csak akkor állok el, ha egy héten belül (max dec 13) megérkezik a már megadott számlaszámra a 250e Ft, ekkor ajánlott levében elküldöm a papírokat. A beszélgetéseinket rögzítem. Ha nincs meg a számlaszám, jelezd és elküldöm.
Megpróbált felhívni, de mire bekapcsoltam a rögzítőt és bemondtam a felkonfot (ikszipszilon vagyok, a beszélgetést rögzítem) letette, majd egy pár perc múlva jött tőle az alábbi sms:
Oké a 13.! A szombati beszélgetésre meg majd vissza térünk mert születésnapot ünnepeltünk és semmire nem emlékszem! A másik, hogy csak 150.E. saram van!!!
Naja ... "elméletileg" csak 150, hivatalosan 250. Meg, hogy oké a Dec 13. nemaz, hogy rendben, addig elküldöm. Kíváncsi leszek. valszeg, ha eljön a 13.-a akkor elmegyek az ügyvédhez és megbeszélem vele, hogy a papirok mire elegek, és ha azt mondja, hogy mehet a menet akkor 20e és megy az ügyvédi felszólítás. Ha arra sincs reakció akkor +10e a bírósági intézkedés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése