kedd, december 11, 2007

Dunno

Mivel eddig semmi érdemi reakció nem volt ezért elküldtem ez az sms-t:
Mivel nem tudok semmit a fejleményekről, a félreértések elkerülése végett: Ha csütörtökre nincs a számlán a pénz (ehhez legkésőbb szerdán el kell utalni) akkor a pénteki időpontra az ügyvédhez a 350e-ről szóló papírral megyek.
Na erre felhívott, be is mondtam, hogy rögzítem a cuccokat. Elkezdett hepciáskodni, hogy miről van szó, meghogy 250 a zsé meg ilyenek, aztán elkezdte mondani, hogy majd csütörtökön találkozunk mire én közöltem vele, hogy mivel ő megfenyegetett és én a testi épségemet féltem ezért nem fogunk találkozni, hanem utalja át, utána én ajánlottan elküldöm az iratokat. Nemtudom, hogy most mi a pék lesz. kíváncsi vagyok.
Még annyit utána küldtem, hogy
utald el amennyivel tartozol és zárjuk le ezt az egészet fenyegetőzés és pereskedés nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése