szerda, november 08, 2006

Testszépítés

Végre valahára, két év nyűglődés és szenvedés után sikerült lejutnom a konditerembe. Munkatársam meg nem ért oda. Úgyhogy egyedül nyomtam .. pontosabban voltunk vagy 15-en ... fasza zene, jó tempó 45 perc kőkemény izzasztó kondi ... én kb 10 percig bírtam az eredeti tempó rámszabott változatát, aztán visszavettem az ellenállást és csak tekertem ... ezt még 20 precig csináltam utána felálltam mert elkezdtem szédülni ... naja ... okos ember vitt volna magával vizet ... én nem voltam az ... :D sebaj majd legközelebb ... jah meg délután gyógytorna ... :D jipííí ... Még jó hogy lesz vagy egy hét "pihim" a következő spinning-ig ... (kivéve a hétfői gyógytornát) ... aztán mikor már bazi jó lesz az erőnlétem akkor hétfőre meg péntekre bedobunk egykis mellezést meg hátazást ... a láb megvan a spiningen ... esetleg űberkondi esetén még spin utánra egykis karozást justforfun :D ... Úristen de gyönyörű leszek én :D ...
Kicsiny aggodalomra adott okot mondjuk hogy kb az ötödik aktív percben a tüdőm kicsit görcsölt meg nem kaptam levegőt, de aztán kb öt perc szenvedés után helyrerázódott és akkor már csak kicsit fulladtam ... lehet hogy ez is javulni fog ... meg a térdem ami kicsit fájt, de remélhetőleg arra is jó lesz a spin ... legalábbis az orthopédiás azt mondta ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése