szombat, május 06, 2006

Váhh, kicsit elszámoltuk magunkat 8)




VLaccal beszéltem, nagyon nem akart ma menni lőni, aztán nézegettük a hüvelygyüjteményem (8D) és igencsak hiányzott néhány. Úgyhogy csak az lett a vége, hogy lementünk lőni. kikértem 40db 762-es töltényt egy "T.T." nevű fegyóval. Mikor kiadta a csávó a töltényt akkor mondta, hogy ez bár kb akkora méretben mint a sima 0.9-es töltény (amire én számítottam is), viszont akkorát üt meg szól mint a magnum ugyanis ez a rézzel szemben acélköpennyel bír ... BÁZEEEEEE ... na akkor megijedtem, egyből kérdeztem is, hogy van-e visszavét, vagy mi legyen hogyha megijedek a tölténytől? aszonta az arc "maximum rémülve fox lőni" 8D ... hehe .. őtuggya ... Amúgy látszik, hogy a töltények a "pakkban" is egy acél sinben vannak, mert ezeket használják valamelyik automata fegyóban is, és akkor ez egyben a "tár" is ... vagymi ... Ezenkívül lőttem megint a T.Berettával egy 40 darabot (40-es töltény), kiderült azért T.Beretta mert Taurus gyártmány. Ahham ... naszóval ez is egy eléggé érdekes lövészet volt 8)))) ... jamegmég lőttem 50-et 0.22-el a rűgerrel ... ez ilyen dobtáras cuccos ... nemrossz 8) ... viszont a T.T.-től tisztára német katonának éreztem magam 8) .. nemtommiért ... 8))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése