szerda, május 24, 2006

Jericho? az jó!



Lőnap, VLaccal ... lementünk lőni .. én SigSuer-el, ő Jericho-val. 100-100 tőtény ... lövöldözök, őis, félpálya mindketten, ő egyet nem lő ki a feketéből, én alig találok bele a feketébe ... miaszarvan ... mondjuk ez már nagy kaliber, émmeg még "félek" ettől (elrántom a fegyót lövés előtt). aztán amikor a végére egy lőlapnyi töltényem maradt, megkértem Lac-t, hgoy cseréljünk stukit ... ezt lőttem. ennyi. 8) Egyébként pont a félelmem miatt "jobb" a jericho nekem .. (lac a sig-el is nagyjából ilyen jól tud lőni) .. ugyanis a J-nak hosszabba az elsütési útja (vagyhogyhívják ezt) és amikor lassan elkezdem húzni, akkor nem éppen szinte érintésre durran el, hanem egy kicsit húzni is kell a ravaszt, és ezen az "úton" zajlik a félelem miatti elrántás ... vagyhogy ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése