szerda, július 28, 2004

Külügy

Ahogy jöttem visszafelé vete-től, gondoltam jó lenne valamit enni ... hamár úgyis a városban vagyok, gondoltam beugrok a kedvenc helyemre, az Unicornis-ba egy jó "görög gyümölcsleves-Calzone" kombóra, felhívtam kedvesem, hogy kér-e valamit, hiszen ha megvan a kaja, akkor úgyis felé megyek tovább, ergo vihetek neki finomat. Kálvintér, parkolóhely alig .. nagynehezen megtalálom a helyem, megveszem a kaját, beszállok a kocsiba elindulok, erre bazisok motoros rendőr, aztán egy nagy böhöm amcsi kocsi (mint este kiderült, benne az amcsi külügyminiszter), de ami a legdurvább volt, hogy a kocsi oldalán fegyverrel a kezében (!) félig kilógva egy testőr kamillázott feszülten ... gondoltam nem jelle jó kiüvölteni a kocsiból, hogy "BENG!" ... 8) ... nya a lényeg, hog ykicsimnek odaadtam a kaját, de mivel már csak háromnegyed óra volt míg vissza kellett volna érte mennem, ezért egy közeli kis utcában félreálltam, megkajoltam, oszt megvártam pincem ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése