szerda, július 28, 2004

AutoHifi ...

Tegnap reggel elmentem meggyuratni magam a céges masszőrrel, ahogy minden kedden megteszem, aztán át Vetéhez az autohifi guruhoz, akiben pozitívan csalódtam ... féltem, hogy mint a legtöbb hifis, egyből ránéz a DMP3-ra és aszongya, "szar, ha így kezedm akkor inkább haggyuk mert tökmindegy mit rakok bele" ... nem .. ő azt mondta, hogy "mivel nem akarsz mást akkor ehez érdemes építeni olyat ami ennek a szintnek jó" ... végülis olyan mintha ugyan azt mondta volna, de mégsenem. Megmondta pl hogy szerinte az első komponens szet cseréje javítana a dolgon, (pedig azt hittem, hogy eddig az a legjobb ami a rendszeremnek kellhet) meg kábeleket mondta, hogy lehetne jobbak, ezenfelül adott egy olyan tanácsot, hogy a mostani magassugárzómat ne magam elé, hanem a visszapillantó tükör felé (tükörháromszög) fordítsam .. kipróbáltuk és a bántó magas eltűnt, helyette kellemes magas lett ... hihhetetlen ... beszéltünk mélynomóról és azon az áron amit én gondoltam vettem is tőle egy használt 27cm-es focalt, dobozzal cakkumpakk ... jót szól ... szépet ... bár mára már rájöttem, hogy tüdőszagató meg bélforgató mélyeket nem fogok nagyon elérni, mivel ahoz nagyon nagy energiák kellenek ... pontosítok, ahhoz, hogy a tüdőszaggatás és a bélmozgatás úgy jelenjen meg, hogy minőségileg a hangzás is jó legyen, na ahhoz kellenek a nagy energiák, pontos erősítők, hangszórók ... úgyhogy marad ez, halkan (soso) de szépen döngeti a sub tartományt ... bár kipróbáltam és fizikailag képes szépen megmozgatni az egész autót, de akkor az egész hengkép szétesik ... úgyhogy szépen hangolgatom ... 8))) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése