csütörtök, május 06, 2004

Ja, meg megjavult a palmom oszt mostm megint felfedezem a lehetőségeit jól ... 8)
Kíváncsi vagyok Marcsello meghozza-e ma az erősítőt ... jó lenne ...
Tegnap este elmentünk kollegákkal billiárdozni ... fasza volt .. éjfélre kerültem ágyba, előtte az asztalon várt egy üzenet, hogy holnap(ma) 7:50-re menjek a nagyim elé és vigyem fodrászhoz ... fasza, én jövőhétről tudtam .. úgyhogy 6:30-kor kelés, el nagyiért, kicsimet elvittem a Móriczra, aztán vissza téténycity póstahivatal, aztán vissza nagyimért, őt haza, és ki BÖrsre ... Nagyi mondta miközben vittem haza, hog yakkor jövőhét péntek 10-re kell mennie reumatológiára ... dejó ... aznap reggel 8-ra vagyok beírva óbudára az autoszerelőkhöz 8( ... ha most módosítok akkor még egy héttel később lesz beszerelve az erölködő .... Ehh ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése