hétfő, május 03, 2004

Hogy mi? ... ja .. izé .. na hétvége .. na micsinátam? .. vajh? .. figyeltekegyáltalán? ... nem? ... tuttam .. na pincerámolásvolt .. a TriP első lépésének (TriP.1) 50%-val megvagyok .. úgynézki 8) ... úgyfest cirka 3 lépés lesz ...
TriP.1 - Major szarok felismerése és eliminálása, MinorSzarok elodázása, és/vagy "SecondChance" kategóriába rendezése, hely nagyjáboli kialakítása, ménküsok kihordott szar szelektív gyüjtése (Vas, szinesfém, Papír, Etc, vagy ahogy mondhatnám Vanbenlőlelóvé/Lóvéértviszikel)
TriP.2 - Majorszarkupacok eltávolítása, befolyt összegen való halk kacarászás, pénzügyi helyzet felmérése, a 3-as lépés előátgondolása, minorszarok átválogatása, szelektíve kidobálni a francba ami nemkell, és a "sok szart hagytam lennt ugyanarra a célra" csoportelemek degradálása.
TriP.3 - A pincében maradt stuffok, polcelemek, áruk, motyók, etc felhozatala a garázsba, falakról hungarocel leszedése, fatüzelésű kájhával kissebb nukleáris robbanás előidézése falszárítás ürügyén, falkezelő anyag felvitele falhullás megállítására, vakolás, süketelés, meszelés, linóleum javítása ahol szükséges (nemszükséges) megint fűtés, száradás után visszarámolás, vigyorgás.
Ezenfelül? .. ejj te tucc valamit ... Na vasárnap este pakolás után kicsimért mentem szüleihez, osztán hazafelé, beugrottunk tecsóba, kitaláltam, hogy vegyünk édes vörösbort, osztán csak addig csűrtük a dolgokat, míg megittam a háromnegyedét, oszt jükedvem volt ... úgy aluttam mint akit fejbevertek ... egyszer felébredtem, arra hogy hevesen csókolódzunk a kincsemmel ... hajnali félkettőkor meg arra, hogy faternál valami nagy dörömbölés van ... Kicsi kérdezte, hogy nem megyek-e át megnézni, hogy mivan, mire én férfiassan megmondtam a frankót, hogy nem, mert félek hogy elesek ... 8) ...
Reggel felhívtam kedvesemet, hogy a csókra még emléxem, de szex volt-e 8) ...
Na meg a másik ... a főnököm kicsit szétszort ... mármint nem engem szórt szét ... hülye ... ááá mármint nemafőnök ... ő csak elfoglalt .. vagymi ... szóval pénteken délután fél kettőkor ír egy körüzenetet mindenkinek, hogy azonnal menyjünk be (budaörsről a lágymánosi hídhoz) merthogy papírokat kell aláírni ... odaérek jól, mire mondja, hogy mekkora mákom van, hogy nekem nem kell most aláírni. Dejó, mentem üptre ... aztán mondtam neki, hogy nyomtassa már ki a papírokat, mert majd aláírom ... osztán kiderült, hogy a céges bélyegzőm meg a könyvelőmnél van ő meg csak kedden meg csütörtökön dolgozik óbudán (asszem) ... oszt gondoltam, hogy akkor majd ezen a héten elintézem ... Reggel meg kelek fel, kicsit összetöppedten kiszáradtan, késésben, hív a főnök, hogy "holvagyok, mitcsinálok és miértcsinálom" ... mondom neki, hogy "otthon, mostindulok, mertelelaludtam" ... kiderült, hogy mégis alá kell írnom, úgyhogy azonnal menjek be az aláírt papirokkal ... fasza ... felhívom másik főnököt, ő meg közli, hogy nem örül neki, hogy későn megyek be, de megérti, hosz az ő cégüknek kell ez a papír .... úgyhogy könyvelőt felhívtam, ő meg kinn lakik piliscsabán ... kimentem, beélyegző, aztán vissza a céghez, ott aláírtam (kiderült, hogy a papír se volt jó úgyhogy javítani kellett) ... naszóval jó volt ez a reggel ...
Huhúúú vanmééég ... Szóltam a palmosoknak, hogy csinájják meg a palmot, merthogy kell .. oszt feladtam, hogy valaki megcsinájja ócsóbban .. 17e-lesz a javítás ... leszarom ...
Beszéltem még az erősítős csávóval is (írtam neki, hogy "na? vanvalami?"), oszt eszkuzálta magát, hogy sokameló meg sokamittoménmi, etc, de holnap jön pestre, oszt csüt v. péntek odaaggya személyesen az erősítőt ... úgylegyen ... Jó lenne kurva hangosan hallgatni az "Ludacris - Act the fool" - t ... 8)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése