szerda, november 26, 2003

Na a hétfőm az tiszta kommandó volt ...
Rögtön azzal indítottam, hogy bár megígértem a főnökségnek, hogy bejövök reggel korán, ennek ellenére még pénteken megígértem a könyvelőmnek, hogy hétfő reggel kilenc és tíz között kicsattogok hozzá 80 pénzel. kicsattogás: délbudáról északbudára ... fasza ... reggel álmos tekintettel néztem az órán megjelenő 9:48-as feliratot, miszerint tudtam, hogy 10 előtt nem tudok elindulni ... tévedtem ... 9:58-kor, megreggelizve, fogmosva, felöltözve álltam az ajtó előtt ami zárva volt. Kulcs meg nincs a zsebemben ... se a konyhaasztalon ... se a szobámban ... felhívom kedvest, sajna nála maradt ... Tehát ott állok a bezárt ajtó mögött, ofkorsz pótkulcs nincs. Na mi legyen, hogy hagyhatom el úgy a lakást, hogy az zárva maradjon? ... Rövid gondolkodás után, rájöttem, hogy kimászok az ablakot, az ablak belső "riglijáre" egy one-way madzagot kötök, miszerint ha kimegyek, kintről meghúzom a mazzagot, akkor az bezárja az ablakot, és onnan már nincs visszaút. Kis szűk ablak. Kinézek rajta, odakünn, alant avar, s az ősz morózus hangulata. Hátamon a nagy tátyó, kezemben a laptop, hónom alatt a céges iratokat tartalmazó dosszié. Na így nem tok kilépni. Kirakom az ablakon mindhárom pakkot, és kilépek, ablak becsuk, drót megránt. Siker. még egyhelyben állva magamra aggatom a cumókat, majd lépek egyet. Akkor vettem észre, hogy künn alant nem csak az avart volt. hanem az avar alatt egy duplatalpas macskaszarhalom. Duplatalpas, értsd: mikor lenézel, mindkét talpad két két oldalán felburjánzik a matéria ... Dejó. Ilyenkor jut eszembe, hogy ha a kocsiba legalább a cserélhető szőnyeget megcsinálhatnám ... ehh ... nagy kurvaanyázások és macskákra fekália rugdosása közepedte kijutottam a garázsba, beindítottam a kocsit, és onnan már minden ment simán ... két óra alatt megjártam a Budafok-Óbuda-Budaörs útvonalat ... hihetetlenül, szinte egy piroslámpa és egy forgalmi dugó sem volt ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése