kedd, november 18, 2003

Na, csak, hogy pár sort azért írjak annak a néhány embernek aki idetéved ... nem tüntem el, csak szarul vagyok ... Ma voltam megint szerelőnél, kicserélte a szervópumpa ékszíját, oszt mostmár nem fog reggel surrogni a werda .. yee .. aztán elmentem a display kft-hez, mondom nézzék már meg a Notebookom lcd-jét, hogy miért csíkozódik ... aszongya, szar az lcd, nem érintkezik az egyik csoport szalagkábel .. javítani nem lehet .. új lcd min. 60e, úgyhogy marad a csipesz megoldás ...
Elég szarul vagyok, fáj a fejem, a torkom, vírus .. holnap doki, aztán otthon pihi .. remélem tok otthon foglalkozni végre a FlashMx2004-el ... jó lenne 8) ... kipróbálni a programozható legómat ... ehh ...
Sok dolgot szeretnék ... egyszerre ... Ebben a világban jó lenne ha lenne egy Pause gomb ... amivel megállíthatnám az átlag időt, és önmagamra tudnék fordítani egy keveset anélkül, hogy önzőnek, lustának vagy bármi másegyébnek tűnnék ....
Szóval most ennyi ... de jövök még mihamarabb 8)
Sőt, lehet, hogy a mobilomon beüzemelem a wapot és akkor onnan fogok néha Blogolni ... meglátom ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése