hétfő, december 21, 2009

Kedélyes telefonbeszélgetések

Szombaton :
- Jónapot! *** *********. Miben segíthetek?
- Jónapot! Érdeklődnék, hogy a kicsivel több mint két és fél órája feladott rendelésemmel mizujság?
- A futár úton van, már beszólt, hogy dugóba került a hóvihar miatt, de viszi, kis türelmét kérném.
- Rendben. Köszönöm.
(megérkezett: két óra 40 percre)


Ma:
- jónapot! ** ***** házhozszállítás, miben segíthetek?
- Helló! Csak érdeklődnék, hogy mizujság van a kicsit több mint két és fél órája leadott rendelésemmel?
- Nézem .. Elvitte a futár ... őőő ... és milyen kompenzálást kérsz? Igaziból nem tudok mit mondani, nincs pofám hozzá.
- Igaziból csak az érdekelne, hogy mikorra ér ki a futár.
- Utánakérdezek
- (háttérben) ****** *******-ba mikor érsz ki? ... Jó ... 50%-os kedvezménnyel fizet a vevő.
- (nekem) 5-10 perc és odaér, és akkor 50%-ot kell csak kifizetned és nagyon sajnáljuk.
- Semmi gond. Köszi.
(megérkezett: kereken három óra alatt)


Mindkét esetben kedvesek voltak a diszpécserek és a futárok is. Ennek ellenére úgy érzem ez az utóbbi két rendelésem nem volt túl sikeres :D ... Bár szombaton annak betudtam, hogy a rendelés feladásakor még nem volt hóvihar, hanem kb a leadás után 20 perccel kezdődött havazni.

1 megjegyzés:

  1. Hehe :(
    Mindig azt mondják, hogy a futár úton van... :(
    A foci vb idején mi is 3 órát vártunk a kajára, ami mikrózott szar volt, vissza is küldtettem, egye meg az, aki megmelegítette. :)
    Kellemes karit: Manó

    VálaszTörlés