hétfő, december 15, 2008

teázol?

Na, tegnap megtörtént az első beázásunk. Este 11 felé már fogmosással foglalatoskodtam, kicsim fürdött, és ahogy a gyerekszobában mászkálok mezitláb, érzem, hogy vizesedik a talpam. Mondom, dejó, hogy hoztam be ennyi vizet a fürdőből? aztán csak felkapcsoltam a villanyt amikor láttam, hogy a plafonon keresztül húzódik egy nedves csík, aztán megnéztem a hálószobában is és még a dolgozóba is jutott egy kevés. Kis tanakodás után felöltöztem és felmentem a felettünk lakóhoz, hogy mivan. Ők mondták, hogy sajna (nekem inkább szerencsére) nem ők voltak, hanem a felettük lakóknál a mosógép kifolyója kiesett a kádból ... fasza. Beinvitáltak. Hát az ő lakásuk jó szarul nézett ki ... rendesen a tapétázott falon végigfolyva a víz felpuposodva, minden ahogy kell. Nálunk max egy kicsit utána kell festeni, mert foltos lett kicsit a mennyezet. Mondta, hogy beszélni kell a fennti lakás tulajával, és ő majd aláírja az elismervényt és a biztosító fizetni fog, ha kell. de szerintem most ezt nem feszegetjük, mert egyszerűbb lesz ezt házilag megoldani, mint bárkit kihívni és intézkedni ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése