csütörtök, január 24, 2008

zsenialitás

reggel Palpi felhívta a figyelmemet, hogy ma a Canon kijött a 450D-vel. meg is néztem, és ismét csorog a nyálam, de ez most egy jó ideig nem fog beleférni a költségvetésbe :(
Aztán kajánál dumáltunk, és elkezdtünk a fotomasinákról meg az objektívekről beszélni amikor P elkezdett valamilyen számokat sorolni amiket én felfogni is képtelen vagyok, mire közbevágtam: "Haggyálmár ezekkel, mivagyokén, háromnegyed? .. vagymi... hétkilenced?" ... :) .. ez volt az első remek poén a mai napra, aztán a kaja utáni kávézás közben beszélgettünk vaku teljesítményekről és valahogy eljutottunk az atomrobbanáshoz, mire P belehörpölt a kávéjába majd tudományos komolysággal kijelentette: "Azért egy atomrobbanás durva lehet" :D ... szép nagy röhögés lett ebből. Igaziból így leírva nem jön ki annyira a helyzetkomikum, de nagyon jó volt. Legalább annyira, mint múltkorjában (amit sajnos akkor nem blogoltam le, de most megteszem) jelentette ki egy húzósabb ebéd után, hasonlóan komoly ábrázattal hogy "tudod, az a baj, hogy két étkezés között nem tud kiürülni a gyomrom" :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése