péntek, augusztus 03, 2007

Sóher

Na .. úgy néz ki, hogy legalább az adásvételi el lett faxolva az audiról, hogy az új kocsira át tudjam kötni a biztosítást. De hogy a csávó mekkora sóher, az hihhetetlen. Nem hív vissza. Hamár megcsörget az már nagy szó. Immáron három hete húzódik az eladás. Pénzt még nem láttam belőle. :( ... nem tudom mi lesz ... 250e kőkemény magyar forintról beszélünk. Azt is darabokba akarja odaadni. ehh .. mikor lesz ennek vége ... mondjuk az tény, hogy sajna az audi tényleg beadta a kulcsot és ott áll egy szerelőnél és motorikusan ki van belezve. állítólag már 140e-t költött rá (bár szerintem ebből nem vonta le azokat az eszközöket amit mondjuk fölöslegesen cseréltek ki és visszaadta, de nemérdekel). Tegnapelőtt kiszedtem a hifit a járgányból. meg volt beszélve, hogy a fejegységet is kiszedem. mikor elkezdtem azt kiemelni akkor rámszól, hogy "mi a faszt csinálsz?" Elmondtam, hogy szedem ki a fejet mert megbeszéltük, hogy mivel amúgyis szar, nem volt benne alapból az árban, neki meg van másik ezért ezt is viszem ofkoz. na erre elborult, és rámüvöltött, hogy "tudodmit, akkor haggyad az egészet, fizesd ki a javításokat aztán vidd el a faszba a kocsit" ... ahham ... namármost van egy papírom miszerint két hete lejárt a tartozása (350e forintról), én nem kértem a javítást mert nem akartam a kocsira már költeni, szóval gondoltam fejben, hogy ezt közlöm vele, de csak nyugodtan visszaválaszoltam, hogy "jóvan, örüljél akkor bennehagyom" és visszadugtam. Szerencsére Benji elkísért, és így nem voltam ebben a kényes szituban teljesen egyedül. Ja meg a másik. szedem ki a kishangszórókat (ugye a dls r6a szettem) mire beszól a tuskó: "Haggyad azokat van otthon nekem egy csomó, majd adok" ... én meg mondtam, hogy "nem hinném, úgyhogy kiszedem, mert ez volt megbeszélve". aztán mikor kivettem az aranyozott csatlakozós keresztválltót akkoris elkezdi mondani, hogy "ilyenből ban vagy nyolc" peeersze ... meg működő kocsid is van bazdmeg. meg kibbaszott gazdag vagy, és nem vagy egy utolsó sóher tapló szarházi. najó .. talán most kicsit elragadtattam magam, de akkoris ez eddigi életem legkellemetlenebb kereskedelmi ügylete. faszom ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése