péntek, június 22, 2007

Tehát mindegyik sz@r!

Felhívtam a muhahahápéékat, pontosabban a deltaelektronicsot, hogy na mégis miaf*sz van a géppel, mert hogy már nekem kezd kellemetlen lenni, hogy naponta kell őket hivogatni, hogy mindíg ígérik a visszhívást, pedig csak egy állpotjelentést kértem a kollegától aki semmit nem tudott, csak azzal nyugtatott meg, hogy "hogymondjam finoman: ki van belezve a gépe, szóval nagyon dolgoznak rajta, de hagyok itt egy jól látható papírt, hogy hívják fel önt, hogy hogy áll a gép." aztán b*sztak felhívni. ma felhívom őket, hogy ünnepeljük meg, hogy mostmár több mint egy hete van náluk a gép, a csávón éreztem, hogy már neki is kellemetlen, és szerncsére a szerelő is ott volt, és így ketten együtt elmondták, hogy mindent kicseréltek benne már, alaplapot, memóriát, processzort, de így se működik. Örülök. Remélem nem is tudjátok megcsinálni működőképesre, és valamilyen más, használhatóbb típussal tértek vissza. Bár erre semmi esélyem nincs, de azért reménykedek.
Mondjuk ha vége a hercehurcának akkor kíváncsi vagyok, hogy a garancia hogy fog módosulni. nem az egy hét (vagy egy hónap amennyi lesz) kiesés, hanem az új alkatrészeké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése