kedd, április 10, 2007

FuSi

Első kellemes csalódásom a szervizes környezetekben: Fujitsu Siemens magyarországi helytartója (vagyishogy inkább úgymondanám, hogy ide kell vinni ha sz@r a gép) a SERCO. Megmondták ahol vettem (matrix68), hogy ők nem is veszik át, vigyem egyből a szerkóba. okés ... túrtam a dobozt, hogy vajon milyen papírok kellenek meg ilyenek, de nem jöttem rá (volt ott mindenféle varanti meg atencióne, de nem volt agyam kitökölni, hogy magyarországra vajon mi kellhet). Szal' felhívtam őket, erre egy kellemes női hang közölte, hogy mondjam el a gyártási számot. beolvastam a gép aljárul, és ő meg közölte, hogy oké, van rá garancia, látja a gépben. Jeeeeee ... V TYEHNYIKÁÁÁ ... úgyhogy csak el kell vinnem és megcsinálják ... remélhetőleg jelentkezik ott is a probléma ...

update: ő volt az. leattam a cuccost, várom az eredményt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése