kedd, február 20, 2007

A-Pech

Perszehogy! ... Csak most csak nekünk csak az igazolás rész ... Reggel bemegyünk Sigivel, az apekékhoz, hogy nullás igazolásokat meg jövedelemigazolást kérjünk ... NANÁ B+ HOGY MA SZARIK BE AZ IGAZOLÁSKIÁLLÍTÓ RÉSZLEGÜK ... hangzatos "rendszerösszeomlás" meg ilyenek röpködtek az ideges emberek füle mellett ... de engem nem vernek át ... rohadt szarok ... miért van az, hogy az én pénzemből fenntartott rendszer az ilyen szar? ... miért vannak alig nyitva? ... miért van egyáltalán ilyen hülye ügyfélszolgálat? ... Elektronikusan kellene mindent megoldani ... nem sorbanállás meg megalázás meg ilyenek ... ráadásul az az idióta picsa aki mivel nem ment a hangosbemondó az épületben (pfha!) jó halkan elmondta, hogy mi történt, én oda akartam menni, hogy esetleg máshol is ez-e a baj, meghogy esetleg máshol ki tudom-e váltani, de neeeem ... átnéz rajtam, és mindenkinek válaszol aki előttem mögöttem mellettem alattam felettem bárhol állt ... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ .... NEMBAJ .. nem adom fel ... Csütörtökön aláírjuk a szerződést, szerdán hitel előszerződés vagymi, úgyhogy azért haladnak a dolgok ...
Örülök, hogy végre a "ügyvéd-mi-közvetítő-tulajdonosék" oda-vissza kommunikációt kb két-három nap alatt letudtuk, és megállapodtunk ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése