vasárnap, január 28, 2007

Pocibaci

Na ... megkaptam ... a főnököm azért jött vissza a sítúrájáról a családjával mert hasmenéses, hányásos valami támadta meg őket ... egyszer, vagy kétszer volt csak bent ... az egyik kollega is megkapta ... de amit tegnap csináltam az nem volt semmi ... mikor négeréktől visszajöttem már éreztem, hogy nagyon nyom a belem ... gondoltam azért mert nagyon sokat bagóztak a szobában és kicsit tán megütött a füst ... egy kis idő elteltével este 10 felé megjött az első fosika ... hirtelen úgy éreztem, hogy beájulok ... nagyon kifáradtam ... aztán ez csak roszabb lett ... jött a rókakoma is ... na akkor kimentem kiüríteni magamat, és vissza a galériára ... 10 perceket tudtam bealudni, mindig felriadtam és kb 20-30 percenként mentem le ... Éjfél felé éhes lettem, kincsőkétől kértem tejbedarát .. mert megkívántam ... megettem, finom fahéjas volt ... viszont kevés vendégeskedés után szinte az eredeti aromájában zuttyantottam vissza a vödörbe ... na aztán hajnali négykor volt egy csúnya "robbantásom" ... éreztem, hogy jön a boa, gyorsan mentem le a lépcsőn, mire leértem már tele is ment a szám, de szorítottam ... na rohannyunk akkor ... anyám ágya mellett jött a következő löket ami már szétspriccelt, aztán az előszobában és végén a wc-t teljesen beterítettem, ráadásul kontrollálatlanul folyott belőlem alant is szóval eléggé guszti voltam ... Édes kincsem egy zokszó nélkül visszazavart, hogy menyjek pihenni, adott széntabit, aztán felmosta az egészet ... ekkor már negyedszer ... nagyon hálás vagyok neked babóc, hogy így segítesz ...
Ezekután leköltöztem a galériáról, hogy nehogy valami durvábbat csináljak félúton, de szerencsére utána már minden csak jobb lett ...
Most kicsit gyengusz vagyok ... volt egy kevéske leves ebédre, hogy ne terheljem meg a gyomrom, akkor az elég is volt ... most meg nem vagyok éhes :( ... viszont megittam kb 2 liter folyadékot ... (hajnali négykor a mérés szerint "csak" két-három kilóval voltam kevesebb .. pedig én kb 10L-re saccoltam az adagot ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése