Na ugye nemmegmontam, hogy neteddbeaszilenteket ha ropogtőleakerék, meg negyereerre he ... szóval a szerelő betette a szilenteket, beállította az alapjáratomat ... 18500 huf .. ahham .. na ez nem is lenne sok viszonylag, mert volt még benne futóműbeállítás is ... sorolom a bugokat:
- A jobb első kerék megint reccseg ropog, mint mielőtt a múltkor kiszakadt kicsit
- az alapjáratom hideg motornál 2200 ford/perc melegen 1400 ez már egy kicsit sok ...
- a kormánykerekem amúgyis nem vízszintesben volt egyenesben de mostmár nagyon durván áll
- nem került vissza a teknő a motor aljára
Erre szokták mondani, hogy gyenge kezdés után erős visszaesés? ... nemtom .. mindenesetre ajánlott egy karosszérialakatost ahol a kinscem kocsijának az ülését 2000 huffért faszásra heggesztette a csóka ... és hozzá megyünk kasztnitfuratni meg ajtótleveretni ... :D .. úgyhogy az jó ...
Naszóval reggel visszavittem az audit auditra ("muhaha" a szerk) hogy akkor undo, oszt redo .. meg is mondta a RácLaci (ígyhíjják, megtuttam, felírtam), hogy a kormány az a futóműves sara visszaviszi a gépet, hogy állítsák be gariból, mert járt vóna hozzá, a futóművet meg megnézi és megvuduzza, a többit meg felrakja meg beállíttya ... most fogom hívni ... még nemtom, hogy mi van ...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése