hétfő, február 13, 2006

Wheahhouhhaaa

Wháááőőőhhhh ... Hhhh .. hebfp ... fpf ... hhh ... na ... khh ... csak meglesz ... szóvalhogy ... a léyneg, hogy úszok a munkatengerben és csak keveset jövök fel levegőt venni ...
Audim beszart úgynézki, megcsináltat, elad 8( ... sajna ez a vége úgy néz ki ... holnap megyek oszt a vagongésem-ben adok elő programhasználatot. Nagyonjó volt, hogy voltam csütörtökön és pénteken asp.net 2.0 webfejlesztő konferancián ... naggyon tuttis az új rencer ... sokminden webes túrót amit az ember unos untalan lefejleszt drag-n-drop módszerrel már előkészítve iszonyatosan testreszabhatóan odateszik az ember arcába ... szuperzon! ... mondjuk az elég necces volt, hogy már a hét elején is elég sokáig melóztam, aztán csüt-pént 9-18 konfi aztán még este 11-12-ig meló idebenn ... szombaton négykor kelés, mentünk megint wellnesszkedni, az fájin volt ... a 2*2.5 órás vonatútból nagyjából 10 percnyi emlékem van 8) ... a többit horpasztással töltöttem ... vanezígy ... jameg vasárnap is melóztam jó sokat ... ésakkor holnap beszámoló, este fogorvos, merthogy okosan csütörtökön nem tudtam elmenni, jájj, nameg az audi, éshát az új kocsi után való nézés ... nemtom, hogy mi lesz ebből ... Whááááhhhh ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése