péntek, január 27, 2006

ToothFairy

Szóval úgy volt, hogy már egy pár hete elhatároztam, hogy Krisztimmel együtt megyek fogászatra ... neki már csak vissza kellett mennie plaq-kontrolra (vagymiaz), émmeg társultam, egy sima "pofavizitre", hiszem már vagy 4 éve nem voltam fogdokinál.
Munkahelyemről indúltam, margithíd 30 perc alatt, ott leparkoltam, majd be a Tátra utcába. Fel, - a lift iszonyat para - becsöngetek, semmi, minuszhúszfokvanmegdöglök, semmi, csöngetek, semmi, aztán rájöttem, hogy bazierősen kell megnyomni a csengőt akkor megy. Rohant is ki egy nővérke, mosolyogva nyitotta az ajtót és kedvesen mondta, hogy mielőtt a váróba bemennék húzzak vegyek a cipőmre ilyen gumis védőt ( KéXínűűű 8)) ), meg hogy az idősebbhez vagy a fiatalabb dokihoz jöttem, mondom a fiatalabbhoz, gondolomén. Leteszem a táskám, bekukkantok a váróba, senki, készülök felhhúzni a védőt mikoris egy kiscsaj (sacc18éves) kirohan féligbőgve a kabátjához, rámnéz, majd közli, hogy "ki kell húzni a fogamat" ... - elsüthettem volna az "Az enyémet?" poént, de meg voltam illetődve 8D - csaj telefonol, én bemegyek, amint belépek (jelzem fél órával a megbeszélt idő előtt), doki kirohan, mosolygó arcal mondja, hgoy jöheek máris, bemegyek, leülök, tökjó, mondomneki, hogy kontrollra jönnék, hoyg mi a helyzet a protival. Belenéz, fúj, "ahamm ... itt ez egy lyuk, és belenyomja azt a tűt (nem fájt, csak hogy mutassa, hogy az tényleg lyuk) aztán mutatott egy másikat is, abba beleragadt a tűje, erre tök aranyosan (miközben cibálta ki a fogamból a szerszámát) közölte, hogy "kéérem vissza a műszeremet" 8) ... na azismegvan, hipphopp még mutaott két lyukat, aztán közölte, hogy a bal felső bölcsességfogam hátulról lyukas. Aztán megbeszéltük, hogy azt jobb lenne kihúzni (itt realizálódik az "Az enyémet?" el nem sütöttött poén értéke), merthogy ha betömi az ugyanúgy lyukadni fog, és akkor roppan majd ha mégis ki akarom húzatni később, úgyhogy úgy döntöttem kivele. Közöltem a dokival (félig humorosan, félig reménykedve), hogy én igazából bármilyen fogtechnikai beavatkozást altatásban szeretném átélni, mire ő elmagyarázta, hogy altatást ők nemnagyon, mivel nincsenek felkészülve megfelelő gárdával akik az esetlegesen bekövetkezhető(!) KÓMÁBA ESÉS-t tudnák visszabillenteni. Jájpsz. Mondom marad a szuri. LidokainSzpré, zsibizsibi, szuri, mennyek ki várjak. Iszonyat szomjas voltam, még ittam a pohárból egy keveset, aztán kimentem. Kinntről behívta a lányt, hogy mennyen be, az félő szemmel elindult be mint marha a vágóhídra. Na mondom ez kell csak nekem, egy hangot hallok és meghalok, nemtom milesz, olvasgatok kirakott újságokat, telefonálgatok, sms-ezek, egyszercsak kijön a kiscsaj vigyorogva, ujjonva(!), hogy annyira jó volt és semmit nem érzett és a doki isteni, és hapahapahapablablabla ... Dejó ... elindultam befelé félő szemekkel, mint marha a vágóhídra. Bemegyek, doki egyből átkísér a másik helységbe ahol gondolom a "komolyabb" dolgok zajlanak. Meglátom Anyóspajtit ott egy másik székben. Ráköszönök, ő kicsit zavartan visszaköszön (gondolom elvolt a maga dolgaival) a doki kicsit furcsán rámnézett, hgoy mit örvendek én itt a pácienseinek, aztán leültetett egy székbe, és kiment, jött a nővérke beállítani a széket. Közöltem vele, hogy én legszivesebben valami nyugtató eszközöt vennék magamhoz, mire ő visszakérdez, hogy "És mi legyen az?", ó mondom remek, ezek fel vannak készülve valami "leszaromgyógyszerrel", amit csak bekapok és semmitől nem tartok, de ő folytatja a mondatot "mert van remek kis gumikalapácsunk." 8) hölye 8) .. vettem a lapot, közöltem vele, hogy ha lehet akkor kérném homlokba. De csaknem kaptam, viszont visszajött a doki, teljesen higgadtan, kedvesen elmondta, hogy az a lényeg, hogy a bal oldali pofalebeny(vagymiaszaraz) na az laza legyen. Mondomneki lehetőségeimhezképest az lesz ... erre elővesz egy kibontatlan fogót (ott előttem veszi le róla a csomagolást -máshol mindíg állnak a műszerek a sterilizálószerben, émmeg a sok fogó meg balta meg ütvefúró láttán is összeszarom magam, namindegy, ez is tetszett-), és óvatosan belenyúl a számba, megfogja a fogamat, és óvatosan megmozgatja, mozogtatja, kicsit elkezd a fogam recsegni (de még nem kellemetlenül), akkor a másik irányba mozdítja, majd megint vissza, és hopp már kinnt is van. Fájdalom és kellemetlenség mentesen. Közöltem vele, hogy akkora iszonyat nagy pozitív löketet adott nekem ezzel a mozdulattal, hogy legközelebb már nyugodtabban jövök. Naszóval fogam kinn, elkértem kis zacskóval együtt. Géz a sebre, száj becsuk, rászív levegő, hogy alvadjon. Mellettem Gabinak csinálták a fogát, majd mikor vele végeztek, jött vissza a doki, cserélt gézt és mondta, hogy mehetek ki. Mikor feláltam, közöltem vele, hogy egész szép kis családi fognap ez, hiszen jön még kedvesem, ez a hölgy itt meg a leendő anyósom. Na erre leesett a dokinak is, hogy nem őrült vagyok, hanem ismerem a pácienst, és ő is visszaigazolta, hogy igencsak családias lett ez a légkőr. 8) .. Fizetek 4000huf) kimegyek, picim már ott ül a kanapén, vár, hogy behívják, közlöm vele is, hogy fogam már nincs, Anyuja meg benntvan. Gyorsan végzett, Gabival együtt megvártuk, aztán elindultunk haza. Ja .. iszonyat szomjas voltam, egy pohár vizet ittam, és estig seenni seinni, meg most három napig óvatosan enniiinni nempiszkálniasebet. Feb. 9-én megyek vissza tömetni .. de sztm nem lesz mind betömve, mert nem hiszem hogy hármat egyszerre betöm ... de majd meglássuk ..

Röviden:
Makausz Gyula 1136 Bp tátra utca 4 III.em 2 tel:3493903
Fogaddal van valami? ... Ide menyjél! ... Mindenki kedves, mosolyog, tisztaság, rend, nyugis váróterem bazinagy bőr kanapékkal, plazmatévével ...


Napersze, hazamentünk oszt egyből elkezdtem letisztítani meg fotózni a fogamat (broáf, hogy nézett ki), majd egy szellemes képi humort is kieszeltem 8))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése