szerda, december 28, 2005

Kálvária

Navégre ... bővült a szervertéma ... Okosan ugye rágódtam a Raid5-ön meg egyebeken, meghogy hogy lesz. Na most volt időm, kinézegettem, hogy hol lehet venni négy csatornás SATA vezérlőt a ramirisen kívül. Aqua computer. Nekik van, de csak a póluscenteri helyükön, fasza. Na ma elintéztem a Fibernet-kábeltévét, az OTP-nél felvettem az új kártyámat, és mentem a pólusba.
Ki is gondoltam, meg el is mondtam a srácnak gyorsan, hogy kellene a négyportos sata kártya, három 250G-s samsung winyó, meg egy 460w-os chieftech táp. Aszongya Ácsi ... mindom hogyhogy? .. aszongya sajna rosszul van a rendszerben, csak két csatornás ... na akkor aszittem ütök, de nem. Lehiggadtam, megrágram, mondom jó, egyemeg a fene kérek két ilyen kártyát. Aszongya csak ez az egy van ... basszus ... namindegy, akkor legyen két winyó, egy kártya. a kártyához adnak sata kábelt? ... megnézzük, adnak, de csak egyet ... okosan 8( ... na akkor mondom dobjon egy sata kábelt is, mondja oké (csak itthon fedeztem fel, hogy még jóhogy volt az alaplapomhoz tarcsiba, mert különben nagyon anyáztam volna, hogy mégse rakott be nekem) na akkor márcsak a táp. 24 tűs alaplapi csatival. Élve a sanda gyanúval, kibontattam a csomagot, és a honlap állításával szemben erről a 24 tűsről nem lehet lecsatolni a +4 tűt, ergo nekem nem jó 8( .. faszba, na akkor a chieftec is kilőve, mi van még? ... 480w-os "Hiper Power" ... dejó ... szép meg minden, de a ct-nek jobbanörültem volna ... legyen ez, hamár halálfaszára elutaztam ... lett még mellé egy ócsó egér, nééhány másmilyen kábel, oszt jöttem haza ... csináltam egy már régóta megoldásra váró "projektortartó" polcot a műhelybe, meg beraktam a tápot, a winyókat meg a kártyát (ezek szerencsére egyből bementek, és bekapcsolás után egyből működtek rendesen) ... naszóval most ezek vannak ... meghogy itthon kéne dolgoznom, de annyimindent kell elintéznem 8( ... namajd holnap ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése