szerda, november 09, 2005

Jajj ...

No .. tegnap hazajöttem, hét óra fele és látom, hogy Anyu szarul van. Kérdem miaz, mondja, hogy a mellkasa nyom, de nem aszthmaroham, se tüdőgyuszi, se megfázás mert ezeket már tudja, hogy milyen, de ez ne maz. Mondtam neki, hogy irány az ügyelet, de aszonta várjunk. Jó. Vártunk, aztán este mikor lefeküdni készültem, úgy éjfél körül, látom, hogy görnyed az ágyon és szarul van. Na akkor fogtam bevágtam a kocsiba és irány az ügyelet. Senki nem volt az ügyeleten, leglábbis beteg, mégis 3 órába tellt, hogy valamit kiderítsenek. Kiderítették, hogy szívburok gyulladása van, amivel rögtön be is fektették, hogy kivizsgálják. Szegénykém ígyhát bennmaradt. Hazaértem négyre, elaludtam fél ötkor, keltem fél kilenckor, Sigi is velem kelt, segített összepakolni, asztán uzsgyi be hozzá. Van egy szimpi doki aki kezeli, meg egy nyugisabb sajátfürdős sajátvécés szobában van négy öreglánnyal együtt ... Hogy mikor jön ki kérdéses. Mondtak már nem egyhetet is minimumra meg azt is, hogy ha minden jól megy akkor 2-3 nap ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése