vasárnap, október 17, 2004

E örö e bódottá

Na .. öröm az ürömben, mikor már teljesen magmalatt voltam, hívott Csabi, hogy itt is van, mennyünk ... Ez volt kb négy óra fele, elmentünk, megvettük a csöveket, az ajtót, a kifeszítőt a szerelő dobozokat, meg az összes szart ... elköltöttem öszvissz 100e HUF-ot ...
Egy nagy poén volt ... Az OBI-ban az elektronikai szekcióban ahol a védőcsöveket vettem volt némi kérdésem .. és milyen mákom volt, két csaj volt a segítség (szerencsére még úgy-ahogy értett az egyik a témához) .. de amikor elkezdtem ecsetelni, hogy nekem mostmár van 32-es csövem és ahoz kellene rögzítőbilincs, meg hogy milyen vastag kábel kell ahhoz hogy 20A-t elbírjon ... na a nőcik meg csak kb ennyit hallottak ... "bla bla bla 32 centi bla bla bla vastag" ... oszt vót nagy viccelődés ... má' majdnem én voltam zavarban .. pedig az nem vicc! 8))))
Bár nem sok esély látok a holnapi (mai) ajtó beillesztésre, de azért a kábelezést me g acsövezést megpróbálom nyélbeütni ... ha az ég is úgy akarja ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése