kedd, szeptember 28, 2004

SpeedUP

Rohannak a napok, egyre több mindent nem tudok megcsinálni ... Ehh ...
Ződkátya
Szombaton észrevettem, hogy Júni 10-én(!) lejárt a zöldkártyám ... basszus ... kurva nagy mákom volt, hogy eddig nem kaptak el a rendőrök 8) ... de most hétfőn megcsináltattam, bár ott is volt gáz. Mégpedig miután a zöldkártyás mindent megmért, megkérdezte, hogy hol a papír ami igazolja, hog yszakszervízben lett kivéve a gázüzem a kocsimból ... mondom, nincs olyan nekem, mert én már így vettem, így is lett leforgalmiztatva, úgyhogy nemvan ... erre mondja, hogy ő csak akkor állíthatja ki a ződet, ha van ilyen papír ... jeee .. mondom, hogy tunnék ilyet szerválni? ... elmondta, hogy a környéken egy AutoGázos csávótól ... elmentem, 4e egy szaros papírért, vissza a zöldikékhez, oszt megvan ... szóval végülis meg lett csinálva, csak megint a problémák 8) ...

Ajtó
Na találtam jó megoldást a kisműhely ajtóra ... egy egyszerű beltéri ajtó, amit le kell kezelni lakkal. Nem én vagyok ilyen okos, hanem a BricoStore-ban egy kedves dolgozó segített nekem, hogy az olcsó-de-jó megoldás megszülessen ... asszem holnap meg is veszem, csak még méregetni kell egy kicsit ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése