Sokat morfondíroztam, hogy mi legyen ...
Ha már szét lesz ütve a kocsi, akkor az audiót is bele kéne hesszölni, vagy legalábbis némi alapkiképzést. Táp drótot a csomagtartóig, egy vezértlő RCA-t tózse, hisz elvileg hátul lesz az erölködő, akkor ha az erősítő hajtaná meg az oldalpaneleken lévő hangszórókat is, akkor azoknak a kábelei. Ez egy dolog. Ehez még ki kell találni, hogy mire lesz zsé ...
Kiindulás:
Amit "hozok", az a kis öreg, házitáki TDA1554-re épülő 2x22w-os erősítőm, a DMP3, és a JAMO hangfal, amit "kapok" az a vectra gyári közép hangszórói az ajtóba építve, és a gyári magasak, a szélvédőnél.
Szándék: JAMO helyett egy korrekt mélynyomó, és közép-magas szett, 22w-helyett 50-100
Terv 1: Régi erölködő meghajtja a gyári közép-magas hangszórókat, és egy olcsóbb, két csatornás erősítő, csak a mélyládát kergeti. Ebben az esetben nem kellene plusz melóval kergetnem a szerelőt, hogy kábelezze be az ajtókhoz a hangsávot.
Terv 2: veszek egy négy csatornás erősítőt, ami mondjuk szépen 100w-on kergeti a mélyládát, és 2x50-en a közép szetteket.
Hm ... hát nem tudom. MInden cikk amiket olvasok, egyre másra fikázza a termékeket. "Szinpadmagasság", meg "a brácsás mintha kicsit hátrébb ült volna" meg "A dobod dobjain mintha kicsit laza lenne a bőr" ... meg efféle faszságok ... oké, hogy ez is fog számítani. Biztos .. De hol találok egy olyan leírást, hogy van 100e a projektre, ezért mit lehet, pontosabban mit érdemes beletenni a gépbe? ...
Nemtudom, de zene az kell 8)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése